Zij van hem

Mijn leven met een man in een vlekkenpak

IK MIS JOU OOK

Een reactie plaatsen

Nog een paar nachtjes, dan zijn we op de helft. Nog een paar nachtjes tot het echte aftellen kan beginnen. Nog een boel nachtjes tot ik je weer vast kan houden en kan overladen met kusjes, lieve woorden, brede grijnzen en heel veel liefde. Maar van die berg nachtjes snoepen we elke dag zo snel mogelijk een volgend nachtje af, tot je weer hier bent, bij mij bent.

Nog even en dan zijn we weer samen, echt samen, en stappen we in een toekomst samen. Ik wil niets liever.

Tot morgen schat, ik mis jou ook.

Kusje


[Bron Afbeelding]

Geef een reactie

