Zij van hem

Mijn leven met een man in een vlekkenpak

HET GROOTSTE VOORDEEL IS HIJZELF!

Een reactie plaatsen

Het leven met een man in een vlekkenpak heeft zeker wel zijn voordelen. Hij is sterk en stoer (net zoals zijn beroep), sportief, slim en handig (driedubbelcheck!), en de tijd dat je af en toe zonder elkaar moet (dan een oefening, dan een cursus of opleiding en ook uitzendingen horen er bij), tja, dat nemen wij (sterke vrouwen) er maar bij omdat hij dat zo graag doet. En als mijn aantrekkelijke handige en gespierde man thuis is, dan neem ik het er van. Dan kan hij de boodschappen tillen als ze zwaar zijn, repareert hij de auto en verzorgt de tuin, fixt mijn fiets als dat nodig is en is zelfs mijn menselijke motor als hij sneller fietst dan ik en we moeten opschieten. Tel daar de bedmanieren bij op en dan is het toch echt ‘Kassa!’

Dit weekend pluggen we even uit en genieten van een weekendje met vrienden (waaronder nog zo’n man met een vlekkenpak!) en even geen internet. Begin volgende week een kleine evaluatie van het leven met een man in een vlekkenpak, met een lijstje van de voor- en nadelen. Wat vind jij of lijkt jou nou echt een voor- en/of nadeel van een man met dit beroep? Ik trap ‘m af:

Voordeel:
Die duurbetaalde personal trainer vind je opeens in je lief. Hij zorgt er wel voor dat je weer back in shape raakt en niet met allerlei smoesjes (ik ben zo moe, ik heb het druk, het is veel te warm, mijn sportkleding is nog niet droog, ik heb spierpijn, etc) onder een avond sporten uit kan komen.

Nadeel:
Zelfs als je na een tijd je al een heel arsenaal aan afkortingen eigen hebt gemaakt lijkt het soms nog alsof hij één of andere geheimtaal spreekt en knik je soms voor eigen bestwil maar gewoon en humt wat ter bevestiging. De vraagtekens in je ogen ziet hij in zijn enthousiasme niet. Maakt niet uit, schat. Ik haal uit de rest van het verhaal de strekking van de zin wel.

Wie vult aan?
20130802-141045.jpg
[Bron Afbeelding]

Geef een reactie

