Zij van hem

Mijn leven met een man in een vlekkenpak

HOERA, 1 JAAR!

5 reacties

Happy birthday to me, of eigenlijk: happy birthday to Zij van hem!
Precies een jaar geleden schreef ik mijn eerste blogentry, waarin ik mijn ideale man beschreef, een paar weken voordat mijn lief naar de zandbak zou vertrekken. Inmiddels hebben we de uitzending samen glansrijk overleefd, zijn verloofd, wonen samen en slaapt mijn ideale man alweer bijna 8 maanden naast mij in bed in plaats van in zijn hoogslaper in zijn Fab. Als dat geen reden is voor een ‘Hieperdepiep hoera!’….

birthday-candle1
[Bron Afbeelding]

5 thoughts on “HOERA, 1 JAAR!

  1. Gefeliciteerd met je 1 jarige leeftijd!

Geef een reactie

