Zij van hem

Mijn leven met een man in een vlekkenpak

LIEFDE IS… VANDAAG

3 reacties

Zoals de titel van die bekende Nederlandse film al zei: Alles is liefde!
Tijd om eens echt optimaal te genieten van je eigen ‘liefde is…’jes van vandaag.

Liefde is… Als hij mijn nichtje van bijna 3 aan de telefoon heeft omdat ze hem per sé moet spreken.
Liefde is… Hoe hij me dicht tegen zich aantrekt ’s morgens en dan voldaan verder slaapt.
Liefde is… Met mijn hoofd op zijn borstkas genieten van zijn eigen geur en zijn rustige hartslag.
Liefde is… Hoe hij me voor het slapen gaan en bij het wakker worden heerlijk kriebelt.

Wat zijn jouw ‘Liefde is…’-momentjes van vandaag?
Ik hoop dat het een hele lijst wordt!

liefde-is-156

Afbeelding van liefde.plaatjes.us

3 thoughts on “LIEFDE IS… VANDAAG

  1. Heel fijn lijstje! Ga ik een keer overnemen op mijn blog met een vermelding naar jou natuurlijk!

    • Oh en dan natuurlijk wel even mijn eigen lijstje noteren haha.
      Liefde is..
      – Koffie van mijn lief terwijl ik nog in bed lig.
      – Gratis SPSS geregeld door wie dan ook anders mijn lief
      – Die extra knuffel op de momenten dat ik het nodig heb
      – Samen op de bank hangen onder een dekentje.

  2. Liefde is….
    – weten dat hij straks weer thuis komt en we weer een fijne avond samen hebben.
    – die onverwachte knuffel die ik midden op het winkelcentrum krijg
    – altijd en overal

Geef een reactie

